Tanévzáró műsor elsősökkel
2018. május 27. írta: Szigetvári~Takács Magdolna

Tanévzáró műsor elsősökkel

vakacio-01-1024x576.jpg

Tanévzáró műsor, 1. osztály

 

1.ADRIENN

Érdekes, de amióta iskolába járok, a felnőtteket egyetlen dolog érdekli. Mindenki megkérdezi tőlem:

-Aztán szeretsz-e iskolába járni?

 

2.PANNKA

Én először azt válaszoltam, hogy nem tudom. Akinek ezt válaszoltam, az összecsapta a kezét és egészen odavolt. Hogy miért nem szeretek iskolába járni? Talán nem szeretem a tanító nénit?

 

3.ÁGI

Pedig nem azt mondtam, hogy nem szeretek iskolába járni, csak azt, hogy nem tudom. Mert ez az igazság.

Van, amikor szeretek iskolába járni, és van, amikor nem.

 

 4. MARTIN

Amikor reggel kijövök a kapun és végigmegyek az utcán az iskolatáskával, és mindenki látja rajtam, hogy én már iskolás vagyok, akkor szeretek iskolába járni.

 

 5.BENEDEK

Amikor Ica néni olyat kérdez, amire senki sem tud felelni, csak én, akkor szeretek iskolába járni.

 

6.FANNI

Amikor Magdi néni engem kér meg, hogy énekeljem el szép hangosan a többieknek a Bújj, bújj zöld ág-ot, akkor szeretek iskolába járni.

 

7.BENCE

Ha én hajítom a legmesszebbre a kislabdát és a tanító néni azt mondja, ejha! Akkor szeretek iskolába járni.

 

8.NORBI

És akkor is jó, amikor a folyosón találkozunk az Attilával, akivel sajnos nem egy osztályba járunk, és ilyenkor odakiabálunk egymásnak, hogy szia, kifli, szia bödön, és ezen csak mi ketten nevetünk, mert a többiek nem értik, akkor is jó iskolába járni.

 

9.DORKA

És akkor is szeretek iskolába járni, mikor a Magdi néni felemeli a füzetemet és megmutatja a többieknek, hogy nézzétek, így kell ezt ügyesen megcsinálni!

Szóval sokszor szeretek iskolába járni, de van, amikor nem szeretek.

Amikor reggel csak az osztályban veszem észre, hogy otthon felejtettem a pálcikákat, akkor nem szeretek iskolába járni.

 

10.DANI

Amikor olyan sokáig kell egy helyben ülni, hogy a lábam már nem bírja, és elkezd magától dobogni a pad alatt, és rám szólnak, hogy ejnye Dani, akkor nem szeretek iskolába járni.

 

11.LEVENTE

Amikor sehogy se akar vége lenni az órának, és muszáj egy picit harapnom az uzsonnámból, és a mögöttem ülő árulkodós rákezdi, hogy tanító néni kérem, Levente megint eszik, akkor nem szeretek iskolába járni.

És ha a többiek nevetnek ezen, akkor pedig annyira nem szeretek, hogy majdnem sírok.

 

 

12.GERGŐ

Meg akkor sem szeretek iskolába járni, mikor véletlenül nem arra figyelek, amire kell, hanem arra, mi jobban érdekel, és a Piri néni rám szól, hogy ejnye Gergő, már megint nem figyelsz.

Hát ezért nem tudok én mit válaszolni arra, hogy szeretek-e iskolába járni.

 

Lívia

Meg azt sem tudom megmondani, hogy szeretem-e a tanító nénit. Mert van, akit ez is érdekel.

És fogadok, hogy akik ezt kérdezik, nem is tudják, hogy nem egy tanító nénink van, hanem kettő, egy délelőtt, egy délután, és azonkívül még egy. A még egy tornát tanít, amit testnevelésnek kell mondani.

Én a tanító nénikkel is úgy vagyok, mint az iskolával. Ha megdicsérnek engem, akkor szeretem őket, ha rám szólnak, akkor nem.

 

JOHANNA

Ősz óta járok iskolába, ahol mindennap új titkokra találok. A sok titok a könyvemben van.

Ránézek a sorokra. Olyan, mint fehér mezőn a fekete szántás. Katonás rendben betűk állnak. Egyik gömbölyű, mint a zsemlye, a másik hosszú, mint a liba nyaka. Van közöttük görbe, és van egyenes. Még az ősszel csak bámultam. Azt hittem, hogy ákom-bákom. Ma már minden betű titkár kitalálom.

A szememmel látom, a fejemmel megértem, miként lesznek a betűkből szavak, a szavakból pedig mondatok.

Ez a legnagyobb tudomány. A betűk titka. És én ezt a titkot már ismerem.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tarkabarkahonapok.blog.hu/api/trackback/id/tr8815719370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása